Nu ska kilona bort!

2012-05-21, kl 10:21:45 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bye bye fatso
Carola var här för en stund sen med ett kostschema som hon satt ihop till mig, jag tror att om ungefär två veckor kommer jag hata henne lite grann men om någon månad kommer jag älska henne desto mer! Haha nej men nu ska både kilon och centimeter bort inför bröllopet, dags att ta tag i både kost och träning igen. Allt föll samtidigt som marken runt omkring mig gjord det men nu har jag varken tid eller lust att tröstäta och bli tjock längre, jag ska vara den snyggaste bruden ever på mitt bröllop!

Kommentarer
Från: Stephanie

Vem är Carola? Din dietist?



Spännande. Jag körde i gång i dag. Så vi får se hur glad jag är framåt kvällen. Sockerabstinens gånger 1000 antar jag hua.



Kram

2012-05-21, kl 10:24:17
URL: http://stephany.se
Från: Stephanie

Åh vilken bra grej. Vad är det för program? Har själv samma problem att hitta på vad man ska äta :( Blir lätt så att det blir grönsaker o tonfisk. lite långtråkigt.. i längden.

2012-05-21, kl 11:44:06
URL: http://stephany.se
Från: Emma

Kan du inte lägga upp matschemat på bloggen så vi andra kan få lite hjälp och motivation?! :)

2012-05-21, kl 21:48:39

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<