Är man trött så är man

2011-06-24, kl 07:59:04 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Eftersom jag jobbar inatt kände jag att det inte var någon större mening med att vända tillbaka dygnet igår, var uppe lite extra länge och tänkte sova lite längre idag men så blev det icke. Jadie vaknade vid kvart i sju och Jonny skulle då gå upp med henne, när Jadie fortfarande låter inifrån sitt rum efter en kvart gick jag upp och hämtade henne och började leta efter min lille man. Vart hittar jag honom då? Jo såhär

Sovandes på köksgolvet!
Han fick jobba över igår så det blev 12 stressiga timmar på jobbet för hans del och han är med andra ord megatrött fortfarande fast han sovit åtta timmar inatt, eftersom jag redan hunnit bli pigg så var det bara att skicka mannen i säng och sysselsätta ungen. Jag får väl lida för dethär inatt om jag inte hittar en liten lucka att sova på idag men det får det vara värt, somnar man på köksgolvet för att ungen tystnar i en halv minut så behöver man sova.


Kommentarer
Från: Caroline

Oj,oj, det var klokt att bädda ner honom igen:D

2011-06-24, kl 11:45:17
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Ja det var nog det, efter två timmars extra sömn var han pigg som en lärka igen :)

2011-06-25, kl 07:27:22
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<