Lördagsgodis

2011-02-08, kl 08:00:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bye bye fatso

Mitt bästa tips om ni som jag vill unna er något en dag i veckan!

Jag är en sucker för cola och chips som ni redan vet
och istället för att köpa en hel påsa chips och frossa i mig alldeles för mycket så köper jag en (kanske två om jag tycker jag förtjänar det) liten påse. De som finns i 40 eller 35gram, då vet du att du inte kan överäta (så länge du inte fyllt hela skafferiet med små påsar). Gillar du cola som mig så köp bara en 50 eller 33cl flaska och njut av den till fullo på din gotte dag, du kommer garanterat uppskatta den mer och allt dit slit i veckan med goda vanor är inte helt bortblåst.


Kommentarer
Från: Lotta, mamma till Lucas

Vad smart! Mysig blogg du har, hoppas vi "ses" igen!

Trevlig dag!!!

2011-02-08, kl 13:11:43
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<