Ska kolla på en film nu

2010-08-31, kl 22:02:14 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Har flyttat hela datorn fram till soffan nu, sitter med en varma koppen under täcket med både kläder och morgonrock på och försöker kurera mig. Ingen i familjen mår bra nu och inte för att låta ego nu men jag mår nog sämst dels för förkylningen och dels för att jag tänker på min lilla älskling, orkar inget har ont i halsen ända upp till öronen snorar och hostar. Öm i hela kroppen och svag konstanat med, har fått ge bort morgon natten med för jag tror inte jag klarar jobba då. Nu ska jag försöka bli frisk tills på torsdag natt så jag slipper va hemma då med. Jonny har klarat sig med lite halsont och Jadie snoror nått enormt men hon verkar lite gladare nu bortsett från att hon sovit i stort sett hela dagen. Arabelle sover hos min mormor men hon verkar helt okej lite snorigt men inte mer.

Nehe nu ska jag slänga på filmen här hemma men först vill jag bara påminna er om att två tävlingar avslutas ikväll klockan 23:59 och ni kan hitta dom här.

veckans blogg


Kommentarer
Från: Sandra - mamma till Molly

Ja prova att testa de napparna. De är billigare än andra nappar i alla fall där jag köper. De sa faktiskt till mig på bvc att de runda napparna oftast funkar när barn inte vill ta andra nappar och det gjorde det på Molly så hoppad det funkar på Jadie :)

2010-08-31, kl 22:11:36
URL: http://surrovich.blogg.se/
Från: emmelist

förstår att det känns jobbigt. :(

2010-09-01, kl 00:22:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<