Lilla gumman

2010-08-13, kl 07:55:19 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Min familj

Igår var pappa med Sandy hos veterinären för hennes tumör i foten har blivit större och nu har hon slickat på det så det är ett sår, inga bra nyheter när han kom därifrån. Hon har fem tumörer min lilla gumma, eller inte helt säkert två är tumörer och tre kan va antingen fettknölar eller tumörer det återstår att se. På tisdag ska min lilla älskling opereras men dom kan inte ta alla på en gång utan det får bli den i tassen och en till, dom kanske måste ta bort hela ena tån (heter det tå på hundar?). Jag är verkligen nervös, jag vet att det kommer gå bra men kan inte låta bli att få en klump i magen ändå. Hon är ju ingen ungdom lägre Sandy, hon fyllde 8 år den 1 april i år och det oroar mig lite med. Pappa har startat någon medicinkur på henne nu och på tisdag är det som sagt dags för operation.

Rätta mig gärna om jag missuppfattade något pappa, bara att slänga in en kommentar här då eller ringa. Vet ju att du läser men jag får aldrig några kommentarer av dig :(


Kommentarer
Från: Linda- mamma till keven & liten i magen

Vad för raser på hunden? :)

2010-08-13, kl 10:00:15
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Från: Tommy Pettersson

Man kan se lite av tumörn på den ena bilden

2010-08-13, kl 14:04:26
Från: Emmelie

Usch va jobbigt, de känns alltid i hjärtat när ens djur blir sjuka :(

2010-08-14, kl 07:19:07
URL: http://emmgus.blogg.se/
Från: Lillasyrran :)

hon hade 8 st å tog bort tre så nu är de 5 men inet innan ? . löv löv

2010-08-29, kl 11:26:33

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<