Ont, det gör ont...

2013-06-17, kl 17:48:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med lilla loppan

Varje rörelse är en pina just nu, ryggen och fogarna är inte mina bästa vänner just nu och har inte varit på länge. Fick nya lite starkare smärtlindrande eftersom mina Alvedon inte räcker på långa vägar men dom tabletterna tar jag aldrig mer igen, har nog aldrig haft sån huvudvärk som jag fick av dom och blev totalt utslagen i nästan två timmar just för den pulserande smärtan. Och inte hjälpte det ett skit mot smärtan jag hade från början, tur det inte är lång tid kvar nu för det här är hemskt.

Känner mig som en riktigt kass mamma just nu, har bara ont hela tiden. Drygt fyra veckor kvar att härda ut om jag inte förlorat förståndet innan dess, tur mina söta små trollungar kan konsten att göra sin mamma så glad. Idag när värken blev värre efter tabletterna kom Bella in och kliade min rygg och berättade en saga om en tropisk skog, jadie hämtade ett glas vatten och pussade på mig och sen busade dom med Jonny istället så jag fick vila. Fantastiska fina underbara barn, ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<