Mitt 2012

2013-01-01, kl 01:42:39 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Har suttit i ett par dagar och försökt göra min årliga tillbaka blick men det blir bara pannkaka av det, det har hänt så gräsligt mycket dåligt det här året så det har inte gått något vidare.

Men jag vet att jag har några höjdpunkter, bröllopet bland annat! Men tyvärr får jag nog vänta med det tills på torsdag, på onsdag går nämligen flyttlasset och fram tills dess kommer jag inte hinna göra något annat än att packa det sista.

Men jag vill önska alla mina läsare och vänner ett gott nytt år tills dess, ni är fantastiska allihop!

Passar på att slänga med en bild på efterrätten som jag blev toknöjd med ikväll haha


Kommentarer
Från: S

Vart är det ni ska flytta? :)

Svar: Huskvarna
Sara

2013-01-01, kl 09:20:34
Från: Kaatzi

God fortsättning!

Efterrätten ser himla god ut!

2013-01-01, kl 12:32:26
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Från: Fia

Så gott det såg ut!

2013-01-08, kl 13:23:51
URL: http://sofsan.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<