Jag vet att jag suger...

2013-04-07, kl 02:35:30 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Livet går lite upp och ner just nu och jag har känt att jag inte riktigt orkar med bloggen, jag vill så gärna för ni läsare och bloggen i sig får mig att må så bra men inläggen jag försöker skriva blir bara pannkaka ändå.

Det går lite upp och ner psykiskt just nu, graviditeten är inte den bästa jag haft heller och så pluggar jag ju igen på det. Men jag lever och kämpar på, försöker njuta så mycket jag kan av att vara mammaledig för det är underbart men det är jobbigt att ständigt ha ont och vara utmattad av det och det är jobbigt att försöka sortera alla tankar och känslor som snurrar. Men där emellan njuter jag verkligen av livet, livet av att vara just den jag är. Sara, mamma till tre små troll och lilla loppan i magen.

För hur mycket det än går upp och ner så är livet underbart med min fina familj, någon gång har jag sorterat in allt annat jobbigt i rätt fack och så småningom släpper den fysiska smärtan med och då kommer jag tillbaka starkare än någonsin. Stort tack till alla er trogna läsare som kikar in dagligen fast jag suger på att uppdatera, jag ska bättra mig jag lovar, jag ska bara bli "piggare" först för jag vill inte behöva kräka ner min underbara blogg med massa negativa inlägg <3


Kommentarer
Från: Emma

Vilken mage du fått, fin <3
Kämpa på!!

2013-04-07, kl 13:16:03
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<