Ny dag, nya tag

2012-10-30, kl 09:00:59 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Eller hur är det man säger? Idag stod läkarbesök på listan och det slutade med ny stämningshöjande medicin och fortsatt sjukskrivning, men vi var eniga om att det går åt rätt håll. Fortsätter det som det gör nu är detta sista förlängningen av heltids sjukskrivningen och sen kommer jag gå tillbaka några procent i taget till jobbet, förutsatt då att denna medicinen hjälper, att jag får sova och att jag fortsätter göra framsteg med hjälp av samtalsterapin.

Jag ska klara det! Det går ju inte direkt tvinga fram men jag märker skillnad, det är skit jobbigt fortfarande och många gånger nattsvart men inte så många gånger som det var för en månad sen. Det får bli ett litet steg i taget helt enkelt, men bättre små steg framåt än att stå och stampa på samma ställe.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<