Dagen i korta drag

2012-10-04, kl 20:24:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Idag åkte vi ut till min älskade momo och moffa efter inskolningen, där bjöds det min favoriträtt. Hel lax i ugn, pressad potatis och Momos röra med äpple och gurka. Underbart gott!

Bella målade och hon har blivit riktigt haj på huvudfotingar nu, det var dom första jag såg men Jonny har sett det någon gång tidigare. Hon ritade ett riktigt fint porträtt av mig och efter en halvdag där ute drog vi vidare mot Bamse där barnen ska gå när vi jobbar helger, nu ligger barnen och jag mös till det ordentligt i min nya pyjamas jag fick av mormor. En skål risgrynspudding (en annan favorit mormor skickade med mig hem) och påbörjade kvällens terapiarbete eftersom jag även fick med mig ett par stickor, mys på hög nivå!

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<