Små saker kan verkligen göra hela dagen underbar

2012-05-21, kl 22:37:46 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Idag på praktiken har jag varit väldigt öm, både i två av operationssåren och där gallblåsan satt innan men det var bara att bita ihop. Kändes lite jobbigt frammåt slutet men som sagt man biter ihop och gör det absolut bästa ändå, så vinkar en patient in mig på sitt rum och säger
"Jag vill bara säga att jag känner mig så trygg när du kommer, du har ett så fantastiskt bemötande och det tror jag inte någon missar. Jag vill verkligen tacka dig för det, jag känner mig jätte trygg nu!"
Ja vad säger man? Tack underbara du ungefär och resten av kvällen kunde jag glömma min ömma mage och bara leva på lyckan av att få veta av en vårdtagare att man är bra på det man gör.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<