Så här ser det ut i Bellas säng när hon ska sova

2012-05-02, kl 17:03:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle 2012

Bella: Mamma jag vill ha många tuttar
Jag: Men det räcker väl med en?
Bella: Nej måste hja många (och här hör man på rösten hur gråten börjar komma)
Jag: Okej men en till kan du få
Bella: (lilleskutt tårarna flyger och hon vrålar) men det här är inte många!

Ja jag ger mig, somnar hon bara hon får många tuttar då kan hon få ha många tuttar. Det är egentligen inte alla tuttar som är problemet, det är tuttjakten på morgonen när hon har spritt ut dom över hela lägenheten som mamman börjar tycka är något jobbigt...


Kommentarer
Från: Petra

Ha ha goa unge!

2012-05-02, kl 22:42:43
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: ♥ Sojka ♥

haha och det var inte lite! :) Sött!

kram

2012-05-28, kl 21:50:27
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<