Natti natti

2012-05-28, kl 23:40:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Pratade med skolan innan idag och det var inga problem att få förlängt tills på onsdag och jag har faktiskt bara en uppgift kvar och ett prov nu, sen jäklar är jag färdig med skolan för den här gången. Fick mail om tre uppgifter som var godkända utan att jag behövde komplettera något och det var så himla skönt, väntar på några fler men vi får se hur det blir där.

Nu ska jag krypa ner med min älskling
och kolla på film så mina små hjärnceller får vila en stund innan det är dags för sista dagen på praktiken på onsdag ska jag nämligen jobba på riktigt på medicin A.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<