Min supersexiga navel

2012-05-11, kl 22:12:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara


Någonstans där finns i alla fall en liten navel, fick mig en snabbtitt när förbandet byttes och var självklart tvungen att ta ett kort då så jag fick se hur det såg ut. Jag känner mig super uppblåst just nu och magen är spänd som bara den, jag vet att dom "blåste upp" den med massa gas för att se och komma åt bättre och det är den som orsakar mycket av smärtan men allvarligt, två dagar på sjukhuset med dropp och tre smörgås som visar +2,1kg på vågen?!? Det måste ju vara massvis med vätska med, men skit samma det försvinner ju igen i alla fall och förhoppningsvis ställer magen sig till rätta snart igen med.

Det är helknas med den nu och det är verkligen jobbigt men dom värsta smärtorna är över, jag överlever med regelbunden alvedon och diklofenak även om det är jobbigt stundvis. Sen vet jag inte om det beror på operationen i sig eller allt smärtstillande jag fick igår som gör att jag är helt slut i kroppen, sov i 1½ timme innan ikväll men är äckligt trött nu ändå.

Dagarna på sjukhuset har ju som ni närkt på sms bloggningen inte varit dom bästa i mitt liv men vi får ta det i morgon istället för jag är allvarligt talat för trött och har för ont för att sitta vid datorn just nu, natti natti på er nu ska jag krypa ner och hoppas på att få lite mer sömn inatt än tidigare nätter.


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Sover inte du? :P Tyckte minsann att jag läste att snuttan skulle gå o sova? :P



Hmm... så fort alltså. Shit, då kunde det prioriteras - fast lika så gött för dig. Nu är det gjort. Jag förstår att du har ont, jag läser hela tiden... lider med dig. Hoppas att det snart är över, det onda alltså! <3

2012-05-11, kl 23:57:44
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<