Jag är helt slut

2012-05-20, kl 11:56:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt
Igår hade jag så ont i kroppen att jag somnade redan klockan nio på soffan, vaknade igen vid kvart i ett och kunde inte somna om förrens vid fyra men det blev en väldans massa timmar ändå. Jag känner mig helt förstörd i kroppen idag med, vet inte vad det beror på men jag har ont precis överallt och är så förbannat trött.
Sen börjar jag fundera på om man kan komma i klimakteriet redan nu? Jag är klibbig över hela kroppen och svettas som en liten gris just nu. På det är barnen lika roliga idag som dom var igår och Jonny jobbar till stägning, trots snudd på storstädning igår så ser det som vanligt ut som tredje världskriget här så det är väl lika bra att sätta igång med städningen igen om barnen tillåter det.
Suck suck och åter suck

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<