Hur glad tror ni jag är på en skala från 0-10?

2012-05-19, kl 12:31:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2012
ungefär -5 kan jag tala om, ser det lite tomt ut?
Detta aviga tjat om att inte röra tavlan, den kan gå sönder, ni kan slå er bla bla bla. Att dom aldrig kan lyssna! Just nu är jag förbannad över att min underbara tavla åkte ned och med den hela upphägningen som nu är sönder, men jag är inte bara förbannad för att tavlan är sönder jag är förbannad för att det är livsfarligt! Nu fick ju Jadie tavlan i huvudet men hon var mer chockad än skadad, hon grät i ungefär 30 sekunder och pekade förtvivlat på tavlan sen var det över liksom. Men det kunde varit värre, hjärnskakning, blod, brutna armar eller ännu värre. Visst lite kanske jag tar i men tavlan är ju för fan större än mig och den är rätt tung.
Ahh jag blir tokig, häromdagen slängde vi ut ännu en förstörd matta och nu tänker jag inte lägga in en ny förrens barnen flyttar hemifrån, men ska jag behöva plocka ner allt vi har på väggarna med?

Kommentarer
Från: Sandra

Ja, herregud, dessa barn! Vi har knappt några mattor här hemma! :-) Kram fina fina vännen!

2012-05-19, kl 12:52:29
URL: http://otjejen.blogspot.com
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Men gulle dig! Kolla det med Jonny om du vill :) Ljudkort har vi om det är det som krånglar med datorn, och skärm är väl inte så svårfixat :D Vi hade en skärm förut till den andra datorn som pajat nu men den va ju svärmors... men iaf. Vi har säkert nån gammal skit i källaren som bara står som dom kan ta - skärm alltså :D

2012-05-19, kl 14:25:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<