Hemma igen

2012-05-11, kl 16:16:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

I morse fick jag välja själv om jag ville stanna en natt till eller om jag ville åka hem, jag valde en natt till på sjukhuset för jag var rädd för att få lika ont som jag hade igår.  Igår var jag liksom fullproppad med både smärtstillande och lugnande och hade riktigt ont ändå men idag har jag klarat mig på alvedon och diklofenak, det är klart det gör ont men det går att hantera så när jag hade varit uppe mellan 10-13 utan att smärtan blev olidlig frågade jag om jag fick åka hem idag ändå.

Det gick jätte bra och jag ska fortsätta med alvedon några dagar och diklofenak vid behov, har kommit hem nu och suttit i soffan en stund men jag är helt slut i kroppen. Ska faktiskt lägga mig och vila en stund nu och sen återkommer jag om hur dagarna har varit, har ju inte blivit jätte långa uppdateringar eftersom det blev sms bloggning då min internet anslutning inte alls ville som jag inne på sjukhuset.


Kommentarer
Från: Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Tävla hos mig!

Skönt att det går åt rätt håll med smärtan.

2012-05-11, kl 18:17:36
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<