Gröt

2012-05-27, kl 21:16:35 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Plugghäst
Det är ungefär så det känns i huvudet nu, sitter och råpluggar just nu eftersom i morgon är sista dagen för både uppgifter och prov. Jag kommer aldrig lyckas med det här, på det har jag praktik i morgon med och känner mig skit stressad inför det. Har måndag och tisdag kvar sen har jag tagit igen mina dagar men jag måste säga att det känns superlöjligt att ta igen timmar när jag redan fått jobb där, så jävla dålig kan jag ju inte varit då att jag inte kan bedömmas som godkänd än eftersom jag är bra nog för att jobba är.

Skit samma tillbaka till böckerna igen, orkar inte...

Kommentarer
Från: Sarah

På både denna och förra praktiken prickade magsjukan in och jag har inte behövt ta igen.. Tack och lov för det! Du kan ju inte hjälpa att du behövde opereras :/ Beror nog helt på vilken handledare man får..

2012-05-27, kl 23:05:02
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Charlotte

missade din kommentar såg ja nu. :)

ja vi har bestämt oss nu iaf att behålla. på ett eller annat sätt kommer de ju gå, som du säger. :)

kram

2012-05-28, kl 10:54:06
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/
Från: Anonym

Tack för dom underbara tipsen =)

Tar lång tid innan ja hinner svara med i bland :)



Duktig du e lycka till med skolan , här går de segt..

2012-05-28, kl 20:00:57
URL: http://alfredsmor.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<