Bättre dagar har jag ju haft, ena skötersk...

2012-05-10, kl 18:59:32 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Bättre dagar har jag ju haft, ena sköterskan säger till mig att jag ska säga till så fort smärtan blir värre så det inte blir som i morse. Nästa vägrar ge mig något alls, ena läkaren säger att vi fortsätter med smärtlindring och nästa som går på sitt pass fem minuter senare tycker inte jag ska ha mer. Hur slutade det då? Jo förjävliga smärtor och undersköterskorna skiter i att säga till sjuksköterskorna och lallar istället runt med saftglas till andra patienter och bestick, när smärtlindringen äntligen kom hjälpte den inte för jag troligtvis hade spänt mig så mycket och länge, ingen mer smärtlindring nu fick jag veta men lite lugnande senare som hjälpte mig slappna av och andas känns smärtorna fullt hanterbara igen, men det vet i fan om jag inte behöver lite mer lugnanade för snart lappar jag till en uppkäftig undersköterska här...


Kommentarer
Från: Petra

styrkekram

2012-05-10, kl 19:25:59
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<