Barnen ligger och snart gör nog mamman det med

2012-05-05, kl 20:41:11 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Trollungarna 2012

Vi avslutade vår fantastiska dag med ett bad, den ena ungen vrölade för hon inte ville bada och den andra tog sen över för hon inte ville upp ur badet. Efter det var det dags för den underbara hårborsten att göra sitt och ungarna vrölade dubbelt så högt i kör, nu äntligen ligger dom i sina sängar med nybortstat flätat hår, rena nattlinnen och luktar himelskt.

Bella blev arg på mig innan med men i ett tappert försök att få den lilla pedanten ner i badkaret sa jag "men du måste bada du är ju smutsig och luktar illa", jag tänkte att eftersom den lilla damen inte ens klarar av ett sandkorn på handen så skulle det nog funka. Icke då, lilla damen börjar istället störtlipa och utbrister "jag luktar inte alls fis". Jag tror att jag struntar i mina försök till smidiga bad nästa gång, bara att hiva i dom och gilla läget.


Kommentarer
Från: Anonym

Jag är grymt imponerad av dig/er!!! Härligt åh läsa om allt som händer hihi. Har själv två pojkar 2 år och 3 mån samt en liten på 3 mån. Åh jag är ständigt trött!!! Att du orkar med plugg, jobb, praktik plus en till få mig på så jäkla bra humör!!! Du är en riktigt kämpe. Trots att man jämt är trött åh att storebror testar än nåt så in i .... så längtar jag efter nr 3!! Känns som inte familjen är hel än. Kram på dig!!

2012-05-05, kl 20:48:35
Från: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT

Passar på att tipsa om att tävla om valfria jeans från barnbutiken name it.. Kolla in länken.



http://sandrasblogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfria-jeans-fran-name-it.html#comment

2012-05-05, kl 22:47:51
URL: http://sandrasblogg.se
Från: Sara, mamma till tre små troll

Åh va härligt att höra, tack :)

2012-05-11, kl 21:40:20
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<