Usch jag mår riktigt illa!

2012-03-26, kl 21:41:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

Sitter och kollar på "på bar gärning" och jag är helt mållös, är människor så okänsliga?!? Jag har själv gripit in när folk både mått dåligt eller som när en tant på bussen började skälla på en kille med ett handikapp för att han inte flyttade sig för hennes rullator, killen åkte buss själv och hade synliga fel på benen som gjorde att han knappt kunde gå och omöjligt ställa sig upp när bussen var i rullning. Den lilla damen fick sig en ordentlig utskällning kan jag tala om!

Efter pausen ska det handla om kvarglömda väskor med insulin i mm. och ja visst fasen kan det klia i fingrarna när man hittar en väska men jag har lämnat in väskor både på bussar och ikea när jag hittat dom där, jag har även ringt till "mamma" eller liknande när jag hittat mobiler för att dom ska hitta hem igen. Men nej medel svensson verkar inte bry sig om vare sig fysiskt eller psykisk kränking eller annat, usch jag mår riktigt illa!


Kommentarer
Från: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men fy vad är det du ser på?? Är det, det här nya programmet?

Jag la tjejerna efter Familjen Annorlunda så jag missade det :(



Taxin hade fått något motorfel och så hade de missat nåt med att boka på extra taxi?? Eller vad det nu var??

Min dotter var så rolig för då säger hon så här: Mamma, hon har nog glömt att ändra till sommartid? ;) Ja vem vet :)



Kram

2012-03-26, kl 21:50:41
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Från: Michaela

Kollar också på det! Jävla idioter det finns, men samtidigt så mycket underbara människor :-)

2012-03-26, kl 21:55:31
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Från: Petra-tvillingmamma

MEN om du tänker så här , det är 750 ml i flaskorna och i en vanlig är det kanske 200 ml.. och en vanlig kostar ca 25-30 kr säger vi, och franck kostar då 79:-.

Man har ju lätt tjänat in på att köpa en större flaska för mer pengar... eller =)

kanske bara jag som försöker inbilla mig det =)

2012-03-26, kl 22:18:41
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<