Lilla fröken feber får vara hemma idag med

2012-03-06, kl 10:32:05 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Vet inte om hon har feber idag men hon känns inte varm och är lika pigg som vanligt, så att tempa henne känns som lite överkurs. En extra dag hemma blir det i alla fall trots att lilla damen tydligt visade sitt misstycke, jag har aldrig sett ett så hysteriskt barn som Jadie. Stackarn var helt förstörd för att Bella fick gå till dagis men inte hon, så är det ibland Visst hade jag kunnat ha båda hemma men ska jag få något skolarbete gjort så blir det bäst så här, då kan jag parkera Jadie framför tv:n och plugga stundvis och även när hon sover middag sen.

Nu blir det lite morgonkaffe och sen ska böckerna öppnas på nytt.


Kommentarer
Från: ♥ Sojkas framtid ♥

Krya på sig! :(

2012-03-06, kl 18:07:16
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<