Jonny har plågat mig idag

2012-03-07, kl 23:28:31 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Nu är det natta dags för det är skola i morgon igen, det gick bra idag men gallstenskänningarna släppte inte förrens det bara var en timme kvar av skoldagen. Skitjobbigt att sitta och vrida och vända sig nästan hela föreläsningen men det gick, i morgon slipper jag det förhoppningsvis.

Jonny har plågat mig lite idag och fyllt i min Hello kitty jag har på benet så han fick testa dom nya färgerna lite, blev kanonfint faktiskt. Men ja nu är det som sagt natta dags igen annars orkar jag aldrig upp i morgon igen.


Kommentarer
Från: Petra

tatuering med hello kitty? den får du ju visa.



Ajdå gallstensanfall inget vidare. Stackare



kram på daj , ha en bra dag

2012-03-08, kl 09:06:02
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<