Jag tar en ledig dag

2012-03-16, kl 11:13:02 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Både jag och flickorna behövde en ledig dag så dom fick stanna hemma idag, eller behövde kanske är att ta i men mamman ville träffa sina barn lite mer idag. Det blir väldigt mycket dagistid nu när jag pluggar heltid istället för bara några procent, det måste ju vara så om jag ska hinna med. Förra veckan var det visserligen vab så då var dom hemma mycket men denna veckan har varit en vecka med långa dagar på dagis för flickorna eftersom jag måste komma ikapp igen.

Så ja idag tar vi en ledig dag och jag får försöka plugga om flickorna behagar sova middag lite senare, vi får se vi får se men det blir fullt ös här idag i alla fall.


Kommentarer
Från: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter skönt med en hemmadag!



Ha ha, härliga färger! Vi har också en bård i sovrummet i i en lite orange nyans... Tjusigt värre!



Hoppas ni får en bra dag!

2012-03-16, kl 11:41:16
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Från: Evelina

Hoppas ni får en mysig leddig dag tillsammans!

Gud va fina namn dina barn har!

2012-03-16, kl 11:54:01
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<