Har gjort många fynd idag

2012-03-05, kl 12:19:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Rabatter

Barnkällar'n har nämligen 50% rabatt på hela sortimentet, även på rean! Jag har fyndat massa fint till Harleys rum som jag aldrig hade haft råd med annars, snöt åt mig både bokstöd, förvaringsboxar och annat smått och gott som kommer bli kanonfint där inne. In och fynda med er nu, butiken stänger nämligen den 5/4 och innan dess ska allt bort.

Harley är enda barnet vi inte köpt en snuttefilt till, han är även det enda barnet som inte kan sova utan en filt över ansiktet haha så jag fyndade en supersöt snuttefilt till honom med.


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Härligt, tack för tipset!

2012-03-05, kl 20:44:58
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<