Febrig liten dam

2012-03-05, kl 10:03:48 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Jadie 2012

Jadie var ovanligt gnällig i morse när vi gjorde oss iordning för dagis, och ja var hon inte lite varm med? Bäst att kolla temp för säkerhets skull tyckte vi, jo då nyss uppstigen trollunge har 38,8 i feber. Det får bli hemma dag med mys helt enkelt, förhoppningsvis sover hon en stund sen med så jag hinner sätta mig med böckerna. Måste verkligen skicka in lite uppgifter nu!

Medans Jadie är upptagen med den lilla sjöjungfrun ska jag ta mig ett race på motionsbandet, bara att hoppas på att trollungen inte finner denna lustiga mojäng allt för intressant haha.


Kommentarer
Från: Celine

Vår grabb hade feber igår men idag är han pigg som vanligt. Men han fick ta en garantidag idag.

2012-03-05, kl 14:16:45
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<