Då var det bara att gräva ner sig i böckerna igen

2012-03-27, kl 13:24:13 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Allra helst vill jag måla en omgång till på bänken men det lär inte gå idag, måste plugga först och Jonny är inte hemma så han kan ta flickorna sen. Vågar faktiskt inte måla när jag är själv med alla barnen för då blir det små färgglada handavtryck i hela lägenheten sen, det får bli ett lager sent ikväll om jag hinner det då annars får det vänta helt enkelt.

I morgon är det skoldag IGEN!, hela jäkla veckan är uppbokad i skolan och jag är helt slut i kroppen. Undrar hur det ska gå med praktiken, jag är inte alls van vid att gå upp tidigt och ge mig iväg på direkten. Jag har i alla fall tills på måndag på mig att vänja kroppen på det men det vet i fasen hur det ska gå, jag lyckas aldrig komma i säng i tid och sen tar det en bra stund innan jag somnar ändå.


Kommentarer
Från: Solan

Visst är det roligt att få måla och dona. Men man måste nog ta det säkra före de osäkra ibland :)

2012-03-27, kl 19:44:35
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<