Vaknade av ett hysteriskt vrål idag

2012-06-16, kl 12:08:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Harley 2012
Det lät som lilla grodan höll på att dö i sin säng så jag rusar in och vad får jag syn på? Jo en liten groda som vänt sig från rygg till mage för första gången och det var hemskt enligt honom haha. Precis som dom andra trollungarna vänder han på ordningen lite, sitta absolut det går fin fint, vända sig om? Nej det struntar vi i. Han försökte ett tag men när det inte kom några resultat slutade han försöka men nu händer det viss grejer igen.
Det lär säkert bli fler mornar med illvrål innan han kommer på hur han ska rulla tillbaka med men det är väl bara att stå ut med, idag trodde jag banne mig han hade ramlat ur sängen eller nått så som han tjöt.

Kommentarer
Från: Sofia

vad kul :D

ha en fin lördag :D

2012-06-16, kl 13:14:06
URL: http://byfia.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<