Utgifter...

2012-06-20, kl 16:15:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Shopaholic
Vår dator håller på att säga upp sig och ni som hängt med ett tag vet att den har strulat i evigheter, nu går det inte ens lägga in bilder på den längre! Visserligen är kameran fortfarande borta men de vi tar med mobilen går inte heller lägga in, så igår klickade vi hem en ny dator. Det är inte direkt en sån utgift man vill ha innan bröllopet men dator använder både jag och Jonny mycket och jag tror inte vi klarar oss om den skulle kollapsa helt.
 
Nu var det ändå en billig dator, lite drugt tretusen kostade den men det ska tydligen vara en bra dator ändå. Den vi har nu gav vi tiotusen för men inte fasen fungerade den längre än ett år ändå, Jonnys systers pojkvän är lite av ett datasnille och rekommenderade vår ny hemklickade dator så jag litar på att den kommer fungera som jag vill nu haha.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<