Spot stick

2012-06-02, kl 11:12:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Recensioner


Nu har jag under några veckor testat Australian bodycares produkter och Spot sticken får helt klart tummen upp, mina finnar är inte helt borta men dom är betydligt färre och mindre. Vem vet hade jag kört fullt ut varje dag kanske jag hade varit finnfri just nu men så ska man hitta tiden med, visserligen är den liten och smidig att slänga ner i väskan men den luktar rätt starkt. Eucalyptus i all ära men jobbar man med känsliga människor kan man inte lukta så stark, jag har några produkter kvar att testa lite till sen kommer en tävling upp som kommer ha fler vinnare!

4 av 5 smileys

litet avdrag för den starka lukten som gör att jag inte kan använda den så många gånger som jag borde när jag jobbar.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<