Lycka!

2012-06-04, kl 14:36:21 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Provet är rättat och godkänt! Nu väntar jag bara på rättningen av uppsatsen, hoppas verkligen det inte är några kompletteringar på den. Jag behöver inte öppna några böcker förrens till hösten igen och det känns kanon, då blir det att läsa Svenska B, Naturkunskap, Religion och troligtvis Matte B så jag har den om ja vill söka vidare sen.

Usk plugget är äntligen över känner jag nu, jag sneglar tillbaka och undrar hur jag lyckades egentligen. Hur fasen klarade jag av heltidsstudier, heltidsjobb, mammaledighet och trollungarna på samma gång?!? ärligt talat vet jag inte men ingenting är omöjligt och just nu känner jag att jag klarar allt. Visst har det varit jobbigt, ibland mer och ibland mindre. Att det sedan skulle hända massa annat tråkigt privat gjorde det ju inte lättare men jag gjorde det, jag klarade det verkligen!

Känns helt overkligt just nu måste jag säga, avslutning på fredag sen är jag undersköterska. Ingen flashig titel precis men för mig är det stort, det är riktigt stort! Den skoltrötta överstressade småbarnsmamman gjorde det!

Fy fan vad jag är bra!


Kommentarer
Från: camilla

Du är BÄST! Stort stort grattis =)

2012-06-05, kl 19:29:00
URL: http://alfredsmor.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<