Helt slut

2012-06-03, kl 22:08:26 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Känner mig helt slut just nu, två delade turer på rad känns inte mänskligt just nu kan jag tala om men det är ju bara att gilla läget för så ser schemat ut. Kommer säkert vänj mig vid det till slut med men jag har fortfarande inte ställt om till att jobba dag känner jag i kroppen, det kommer jag nog aldrig göra så en natt på sjukhuset kommer sitta fint i morgon. Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det film med hjärtat, vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken ett tag så jag kan sova ordentligt innan natt jobbet i morgon men det löser sig väl alltid.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<