Har saknat min säng

2012-06-28, kl 21:48:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Hemma igen efter kvällens pass och det ska bli så gott att få sova i sin egen säng, i morgon är det delad tur som gäller så jag går hemifrån tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen. Känns rätt surt att vara borta hela dagen men på lördag har jag bara en kvällstur och på söndag är jag äntligen ledig en hel dag.
 
Nu ska jag och Jonny mysa ner oss till en film och sen hoppas jag på att kunna sova inatt, blev inte alls mycket sömn natten till tisdag. Ingen alls för att vara exakt och sen dess känns det som jobben gått i ett trots att jag fått sova ordenligt och känt mig utvilad mellan passen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<