Det är bara på ett igen

2012-06-13, kl 20:18:34 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bröllop
Haft två möten dag så sömnen har blivit ganska mycket lidande, några timmar har det blivit men nu är det dags för jobb igen. Det blir nog skit bra det här tillslut, efter söndag börjar det lugna ner sig lite och det jag försöker tänka på nu är att så fort den här köriga veckan är över har jag en kanon lön som väntar haha.
Allt kretsar kring pengar och böllopet just nu känner jag, men det kommer vara värt det. Har hittat så himla fina klänningar till flickorna att ha på bröllopet med men mer om det någon annan dag, nu måste jag åka.

Kommentarer
Från: Petra

Spännande.

Hoppas att allt e bra fina du

Har haft lite bloggrunde torka på sistonde.

Kram

2012-06-14, kl 20:52:08
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<