Äntligen internet!

2012-06-09, kl 13:11:31 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Trollungarna 2012
Det har inte velat fungera på hela morgonen, står att datorn försöker koppla upp sig mot två nätverk och att jag sta ta bort ett. När jag då gör det så försvinner båda, vet inte vad den håller på med men efter ett par omstarter verkar det fungera nu igen. Vi har i alla fall haft en lika spännande helgmorgon som vanligt, Bella går upp tidigare än tidigast och väcker samtidigt Jadie och sen springer hon in och väcker Harley. Idag hade jag till och med ställt trillingvagnen framför hans dörr för hon inte skulle göra det men tror ni inte trollungen lyckas flytta på den och ta sig in ändå.
Upp och göra frukost, söva om Harley och slänga på film åt trollungarna sen gick mamman tillbaka till sängen igen. Och ja man får göra så, alla som har barn har gjort så någon gång och alla som inte fått barn än kommer göra det. Jag tänker i alla fall inte gå upp innan tuppen på helgen, när jag sedan gick upp var det totalkaos i hela lägenheten så dagen har spenderats med att städa. Trots det ser det fortfarande ut som tredje världskriget här men det är faktiskt knappt lönt att städa när trollungarna är hemma. Till och med Harley springer runt i sin gåstol och river ner saker!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<