Åh jisses

2012-06-06, kl 13:53:52 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara
Det var inte bara en dag som inte stämmer på mitt schema, chefen var inte där idag eftersom det var röd dag men jag och en jobbarkompis kollade för säkerhetsskull så det inte blir fel igen. Hela vecka 24 ut stämmer mitt schema sen är det inte en tid som är rätt, varken dagar eller timmar stämmer och det känns bara som totalkaos nu. Jag har planerat hela sommaren efter det schemat som jag fått så det måste jag ha nu, får se vad chefen säger i morgon.

Kommentarer
Från: Fnulan

Men å vad jobbigt, hoppas att du reder ut det!

KRAM

2012-06-06, kl 21:32:26
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<