Semester

2012-07-02, kl 10:31:03 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Trollungarna 2012
Bella åkte i lördags för en veckas semester med sin mormor och mormor Bittan, härligt för skruttan och jag tröstar mig med att hon har det mycket bättre på semester än hemma när jag och Jonny har våra jobb maraton. Jadie har gått till dagis nu och Harley åkte precis hem till sin farmor.
 
Den här mamman tänker slänga i sig lite frukost och sen hoppa i säng igen, nu väntar ett par nätters jobb och jag koncentrerar mig på den kommande lönen för att inte tänka för mycket på annat.

Kommentarer
Från: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

kram!

2012-07-02, kl 15:15:00
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<