Mammas skruttungar

2012-07-03, kl 19:02:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Trollungarna 2012
Har haft det helt underbart med Jadie och Harley ikväll, mys och bus i överflöd men jag saknar min stora trollunge. En hel vecka är lång tid, men å andra sidan är det roligare att vara med mormor på semester än hemma och tiden med dom andra trollungarna spenderas väl.
 
Jag tror det var bra för oss allihop att få lite semester och egentid vare sig det är med mamma, pappa eller mormor så är egentid alltid bra. När Bella kommer hem från semestern har Jadie blivit lovad en semester vecka med mormor hon med, Harley han får snällt vänta några år till och stanna hemma med mamma och pappa.
 
Nu ska jag mysa en stund till innan det är läggdags för trollungarna och jobbdags för mig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<