Kan ni gissa vad jag har gjort idag?

2012-07-23, kl 14:33:56 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Trollungarna 2012
Städat! Gu vad jag saknar dagis, mina barn är rastlösa efter att ha varit hemma i över en vecka. Dom behöver så mycket mer stimulans än vad dom fått nu, men det är inte lätt att stimulera ett barn medans det andra behöver tystnad och lugn för hon är sjuk. Men det går framåt, Bella är mycket bättre nu och jag tror banne mig det funkar att gå till dagis nu.
 
Åhh vad jag saknar att en hel drös med andra barn kör slut på mina så dom inte orkar hitta på massa djävulskap, ja jag älskar mina barn, ja det har varit mysigt att bara vara hemma men om vi säger så här tv-bänk a´la 2000kr är numera tv-bänk a´la sönder på 2 sekunder. Min dammsugare ger nog upp snart så som den gått varm dom senaste dagarna och jag vill aldrig mer se en mopp eller disktrasa...

Kommentarer
Från: Michelle

Jag saknar med dagis! Novalie har varit hemma sen 18 juni! Men jag har lite inredning kvar iaf :P vad har dom gjort med tvbänken?

Svar: Jadie fick tag i en penne och målade/högg på bänken. Färgen gick som tur var bort men inte hålen hon lyckades få till med pennjäveln, vet inte hur många gånger pennona fått flytta till ny plats men likförbannat hittar hon dom :O
Sara

2012-07-24, kl 08:30:38
URL: http://Mammasnovalie.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<