Jag vet inte vad jag ska säga om den här dagen

2012-07-02, kl 18:15:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Fick bra och dåliga besked på samma gång kan man väl säga, äntligen kom svaret om de nya cellproverna och i dem fanns det inga cellförändringar men däremot fanns det det i provbitarna de tog från livmodertappen. Så det blir operation igen, vad jag förstår när jag läser är det en lätt operation och cellförändringarna var inte hela världen de heller men inte destomindre blir det operation med tillhörande sjukskrivning igen.
 
Det dröjer väl ett tag eftersom det är semestertider nu men jag är nervös ändå, gallstens operationen gick ju bra bortsett från att magen inte alls vill rätta till sig än men operationen, sövningen och uppvaket gick bra. Jag har lite att fundera över på jobbet inatt känner jag men även om jag är nervös är jag glad över att det upptäcktes tidigt, att det inte är värre än så här och att operationen är liten.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<