Hon är inte dum min lilla trollunge

2012-07-09, kl 09:32:52 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle 2012
På semestern med mormodern  gick trollungen och mamma in i en affär för mamma (alltså min mamma) skulle köpa en klänning till sig själv, Bella fick genast syn på en klänning till sig själv med.
 
Bella: Den sa ja ha (japp det märks väl att hon är huskvarna bo!)
Mamma: Har du pengar med dig?
Bella: Nej, den sa ju du betala.
 
Sagt och gjort mamma köper en klänning till Bella och en likadan till Jadie, i nästa butik får trollungen syn på en Hello kitty filt och historien upprepar sig igen. Efter en stund går dom förbi en till butik där Bella får syn på kläder hon vill ha och frågar om dom inte kan gå in där med, mamma kikar snabbt i plånboken och svarar kort och gott nej haha.

Kommentarer
Från: ♥ Sojka ♥

ha ha ha så sött! :) Vilken snäll mormoder dem har! ;)
kram!

Svar: Dom har ju det, jag körde lite samma stuk när jag var liten "Ååååh den var fin mommo!" inte kunde min mormor motså sitt söta barnbarn då ;) Kram
Sara

2012-07-09, kl 15:07:28
URL: http://www.sojkasframtid.se
Från: ♥ Sojka ♥

haha så smart! :)

2012-07-11, kl 10:07:55
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<