En dag på stan

2012-07-20, kl 15:49:48 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Arabelle 2012
Jag får krupp på att bara sitta hemma med sjukt barn så idag tog vi en vända på stan, tre timmar på stan var nog precis vad Bella klarade nu fr hon somnade så fort vi kom hem. Men lite luft är ju aldrig fel när man är sjuk så det blir säkert bra, slängde ihop ett nappband till Harley innan vi åkte med. Det syns väldigt väl att jag inte suttit vid en symaskin på 8år kan jag tala om men Harley var öjd så det får väl jag vara med.
 

Kommentarer
Från: Fröken M

Sötisen !!
Jag tycker ni gjorde helt rätt som gick ut en sväng - lite frisk luft har aldrig dödat någon :) Kram

2012-07-20, kl 17:03:18
URL: http://frokenmela.se
Från: Julia

Hej, jätte fin blogg. Verkligen!
Det skulle vara jätte rolig om du vill vara med i veckans blogg och ta en del av alla mina läsare!
Tävlingen avslutas på måndag, OBS SPAMM ÄR TILLÅTET!!
Direkt länk:
http://lullzz.blogg.se/2012/july/veckans-azum-9.html#comment

2012-07-20, kl 22:35:44
Från: Julia

Hej, jätte fin blogg. Verkligen!
Det skulle vara jätte rolig om du vill vara med i veckans blogg och ta en del av alla mina läsare!
Tävlingen avslutas på måndag, OBS SPAMM ÄR TILLÅTET!!
Direkt länk:
http://lullzz.blogg.se/2012/july/veckans-azum-9.html#comment

2012-07-20, kl 22:35:45
Från: Emma

Tjusigt band, blev ju jättebra :-)

2012-07-21, kl 01:02:31
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com
Från: U

Har du inte tänkt på alla infektionskänsliga när du tar med dig sjuka barn ut på stan?

Svar: För det första har hon hosta och inget annat, hon hostar så hon inte kan sova och därför måste hon vara hemma eftersom hon aldrig hade orkat en dag på dagis efter att knappt ha sovit. För det andra kanske man ska hålla sig hemma om man är infektionskänslig så pass att man inte klarar av att möta ett litet barn med hosta på stan...
Hade det varit magsjuka eller annat som smittar hemskt hade vi aldrig gått på stan men det här handlar om hosta och inget annat, ingen infektion eller förkylning. Hosta!
Sara

2012-07-21, kl 14:15:02

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<