Bookatable

2012-01-22, kl 23:24:27 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Sponsrade inlägg

Bookatable är en sida där du smidigt kan söka efter restauranger på olika orter, har du t.ex boken en spa weekend och vill veta vad det finns för restauranger i malmö så skriver du enkelt in malmö i rutan och upp poppar dina alternativ. När du sedan valt restaurang efter smak så kan du enkalt boka direkt på sidan, du väljer datum, tid och antal personer.

Otroligt smidigt om man ska åka till en annan stad och inte vill spendera hela dagen med att googla restauranger och sedan ringa runt för att se om det finns lediga bord att boka, det här är något jag skulle använda mig av om vi skulle resa bort bara jag och Jonny och ville äta lite lyxigt. Tanken är ju att vi ska ta en minisemester bara han och jag för att få spendera tid tillsammans utan barnen, lite egen tid är aldrig fel.

Men som sagt smidigt och bra och sidan är lätt att hitta på, man kan både söka på område och sen läsa sig till det man tycker känns bäst eller så säker man på område och vilka restauranger som har lediga bord för det sällskapet man är på den tiden man vill äta istället. Ja det finns egentligen hur många alternativ som helst, vill du ha en indisk restaurang så söker du på det, vill du veta priset så söker du istället på det och du kan även trycka in att du vill veta om det finns någon restaurang som har speciella erbjudanden nu. Kanon bra helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<