Upp och ner lycka och sorg...

2012-12-14, kl 00:06:40 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Gravid med lilla loppan
Min blogg app ville inte fungera dom sista dagarna under resan så jag tycker ni förtjänar en ordentlig uppdatering nu, förövrigt har jag saknat er och känner att blogglusten sakta kommer krypandes tillbaka.
 
Bröllopsresan har varit helt fantastisk, vi har haft det bra i värmen med långa promenader, bad i havet, tre rätters nästan varje kväll och en utfykt till en djurpark. Det var otroligt skönt att bara få lämna alla tankar hemma, jag har ju som ni vet inte mått så bra på sista tiden men till och med depressionen kändes det som att jag fick lite semester ifrån eller ja vad ska man säga, en paus. Det som var jobbigt däremot var en hel vecka utan barnen, dom två första dagarna var det skönt med semester men sen kom saknaden. Det hade vi ju räknat med en vecka är väldig lång tid och så länge har vi aldrig varit barnlediga innan, men barnen hade haft det bra hemma och Bella vill inte ens följa med oss hem när vi hämtade henne.
 
Men som med allt bra så varar det inte för evigt, sista dagen låg jag och solade vid poolen och skulle bara springa lite snabbt på toa och när jag gör det börjar jag störtblöda. Det enda jag hade i huvudet var missfallet tidigare i år och sista dagen på bröllopsresan blev inte alls vad vi tänkte att den skulle bli.
 
Panik, ångest, tårar och en dag inne på hotellrummet. Våran sista dag som vi skulle njuta så av, jag kunde inte sova på natten heller och jag fick kämpa tillbaka tårarna hela flygresan hem och när vi hade lämnat våra väskor hemma åkte vi till gynakuten.
 
På ultraljudet där inne visade läkaren mig min livmoder, helt tom. Och sorgen grep tag i mig ännu en gång men så vinklade han ultraljudapparaten lite och där var en liten liten sak med ett slående hjärta! En liten liten sak som sprattlade ett par gånger till och med, läkaren hittade däremot ingen anledning till den stora blödningen men lilla loppan har det så bra det bara går och det är det som räknas. Skulle det börja forsa igen ska jag in till gynkuten för undersökning men annars är det bara att hålla alla tummar och tår för att vi i juli blir fyrabarnsföräldrar jag och Jonny. 

Kommentarer
Från: Veronica - mamma till Theo och Tim

Kram till er <3

2012-12-15, kl 12:36:09
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<