Han är lite framtung

2012-04-24, kl 18:07:23 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Harley 2012

Han är lite framtung men idag satt han själv för första gången min lilla groda, jag trodde aldrig han skulle sitta eftersom han har visat noll intresse för det och balansen varit helt obefintlig ända tills för några timmar sen. Nu sitter han som om det vore den enda han gjort hela sitt lilla liv, okej kanske inte riktigt så men han sitter i alla fall 15 sekunder åt gången utan stöd.

De flesta barnen ramlar åt sidan och bakåt när dom tappar balansen men inte min lilla Harley inte, 8 av 10 gånger ramlar han rakt fram min lille skrutt. Kuddarna jag bullade upp runt omkring hjälpte inte alls kan jag tala om eftersom jag inte la några framför, men det ska nog gå bra det här med.

Liten glaskit är mycket nöjd med sig själv


Kommentarer
Från: Gunilla

Så söt han är. Så rund och go, som en babis ska vara.

2012-04-25, kl 07:50:45
URL: http://www.guladesign.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<