Då tar vi lite pokersnack igen

2012-04-07, kl 23:42:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Sponsrade inlägg

Som jag har nämnt tidigare så tycker jag det är rätt roligt att spela poker, jag är ingen storspelare om man säger så men att spela med vänner hemma eller kanske på någon gratis sajt på internet gör jag gärna. Förr brukade jag och mina vänner spela poker rätt ofta, vi spelade om allt möjligt men oftast inte pengar, helt ovanligt var det ju inte att göra om pokerspelet till ett "ölspel" en fredag kväll.

Jag måste säga att jag var jäkligt bra på poker förr, nu har jag tappat mycket men förr ja då jäklar vann jag nästan varje gång. Kanske dags att spela lite igen med Jonny och mina vänner. Måste bara skaffa lite poker chips först, poker är aldrig poker utan att kunna satsa även om det bara är på skoj. Brukar ni spela poker? Om ni gör det eller har gjort får ni gärna dela med er av ert bästa poker minne och självklart bästa tipset.


Kommentarer
Från: Sandra Ernst

sv; åh vad roligt : D du får gärna lägga upp nån bild om du känner för det : >

2012-04-08, kl 00:22:52
URL: http://carnivalofsins.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<