Vinnare: När kommer pyret...

2011-09-29, kl 17:01:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Vinnare tävlingar

Den som gissade absolut närmst måste ändå vara min pappa som gissade Pojke den 19 September kl 20:48, han felade alltså bara med 17 minuter. Men eftersom han inte gissade i bloggen så räknas inte hans gissning, men det är lite häftigt att han kom så nära.

Närmsta gissning blir istället den som gissade Pojke kl 13:36 den 15:e September, flickorna fick sen hjälpa mig att dra två tröstpriser. Jag skrev ner namnet på alla dom som hade gissat på pojke och sedan fick trollungarna dra varsin lapp, är ni nyfikna på vinnarna nu? Ni behöver inte vänta längre, för här kommer dom.



Jag kommer maila er under dagen

Inom kort kommer fler tävlingar, lägg gärna till mig på bloglovin för att inte missa när dom startar.

bloglovin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<