Jag lever

2011-09-02, kl 07:17:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Sov hos mamma igår så det blev inte så mycket gjort här inne men nu är jag hemma igen, ska sova ett par timmar innan det blir en barnledig helg. Jag och Jonny har varit så upptagna med att vara arbetare och föräldrar nu i sommar så vi har glömt bort att bara vara oss själva, svärmor saknade sina barnbarn (tack för att du alltid ställer upp för oss!) så hon tar dom i helgen så vi får njuta av att bara vara och att vara tillsammans.

Ska uppdatera alla pyret gissningar idag med, känner mig lite hemsk som inte lagt in alla gissningar ännu men det kommer. Har bara funnits så mycket annat att göra så det har fått vänta, men nu ropar sängen på mig så jag orkar gå på bio ikväll.


Kommentarer
Från: Millah - med bebis i magen ♥

Tack så hemskt mycket för tipset :) Kram

2011-09-02, kl 07:40:13
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Rebecca

SV: 49:- är ju inte så farligt. :) Hoppas de finns kvar på ikea då, behöver 10st. =)

2011-09-02, kl 10:11:43
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<