Hur går det nu då?

2011-09-15, kl 19:01:38 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Gravid med Harley

Inte alls kan jag tala om, inga värkar, ingen bebis, inte ens en liten sammandragning och Pyret bara buffar runt precis som vanligt (Nu är ju det en bra sak men ni fattar vad jag menar). Klockan åtta är det dags för kontroll igen på förlossningen och få lite piller sen åker jag hem och sover hemma om allt ser bra ut, egentligen hade jag ett rum på förlossningen men förklarade snällt ett par gånger att jag inte vill (läs tänker) stanna där inne när inget händer. Så jo efter en stund kom vi på lösningen med kontroller och permis emellan.

Ja som det ser ut nu så uppdaterar jag efter kontrollen vid åtta igen för inte verkar det bli någon bebis idag inte iaf, håll tummarna för att Pyret bestämmer sig för att kika ut nu så jag slipper gå här och vänta nu.


Kommentarer
Från: Caroline

Jag väntar med spänning:)

2011-09-15, kl 21:46:28

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<