Borta bra men hemma bäst

2011-09-05, kl 07:34:14 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Kan säga att jag är lite lagom seg efter först en heldag på Ullared och sen en natt på jobbet, men det är klart värt det. Fyndade massa fint nere i Ullared och speciellt till pyret, men det får jag visa lite senare. Nu ska barnen väckas och skickas till dagis,  den lille mannen och jag ska åka och köpa ett nytt däck eftersom han fick punka påväg hem från jobbet i helgen och sen ska jag slänga mig i sängen eftersom jag ska jobba inatt igen.

Nu är det inte alls långt kvar tills jag jobbar min sista natt, den 19 September närmare bestämt men mår jag som jag gör nu efter den natten tänker jag hoppa in extra ett tag till om det behövs. Men nu ska jag sluta svamla och ta upp mina små trollungar istället.


Kommentarer
Från: Anna

Måste säga att jag verkligen beundrar dig! Du ligger i och arbetar och sliter för att skapa em bra tillvaro för dig och din familj.

2011-09-06, kl 13:03:53
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Tack :) Det ser jag som en självklarhet, men tyvärr gör väl inte alla andra det.

2011-09-06, kl 16:52:39
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<